Już w przyszły czwartek, 20 października w godz. 11:00-13:30 w Leszczyńskim Centrum Biznesu spotkanie z cyklu „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie” – ZAPRASZAMY!

W PROGRAMIE M.IN.:

Praktyczne case study, źródła inspiracji i przykłady popularnych platform marketplace z podziałem na rejony geograficzne i modele biznesowe. Swoją wiedzą jak skutecznie sprzedawać online na rynkach zagranicznych podzieli się ekspert pan Konrad Zach, który ma duże doświadczenie w zakresie pomocy firmom w budowaniu, optymalizowaniu i rozwijaniu internetowych kanałów sprzedaży B2C, B2B oraz marketplace.

A JAK WYGLĄDA RYNEK, NA KTÓRYM DZIAŁASZ?

Szacuje się, że globalna sprzedaż na rynku e-commerce osiągnie 6,5 biliona dolarów w 2023 roku, co stanowi olbrzymi wzrost w porównaniu z 2019 rokiem, kiedy to przekroczyła poziom 3,5 biliona dolarów. Na ten dynamiczny wzrost wyniku wpłynęła m.in. pandemia, która zmieniła oblicze zakupów w Internecie. Na przełomie 2020 i 2021 roku firma PayPal przebadała pod kątem zakupów w sieci 13 rynków (Stany Zjednoczone, Indie, Japonia, Francja, Niemcy, Rosja, Wielka Brytania, Meksyk, Brazylia, Singapur, Chiny, Australia, Hongkong), a z przygotowanego raportu wynika, że klienci e-sklepów chętniej decydują się na zakupy online w innym kraju i wydają wtedy więcej niż osoby kupujące tylko w obrębie danego państwa.

Niestety polscy e-sprzedawcy są znikomo obecni na rynkach zagranicznych, mimo że jest to dużo łatwiejsza droga dotarcia do klientów spoza rodzimego rynku w porównaniu z tradycyjnym handlem. Sytuacja ta motywuje nas do promocji transgranicznej sprzedaży online w najnowszej edycji cyklu „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie”. Naszym celem jest przedstawienie szans, zachęcenie przedsiębiorców do e-ekspansji i dywersyfikacji kanałów sprzedaży.

PARTNERZY WYDARZENIA:

Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Lesznie i Leszczyńskie Centrum Biznesu

ZACHĘCAMY DO REJESTRACJI

Udział jest bezpłatny. Prosimy o zgłoszenia poprzez stronę internetową: https://www.wfr.org.pl/wydarzenie/konferencja-w-lesznie-cross-border-e-commerce/

Źródło: wfr