Sposób doręczania dokumentów elektronicznych
Dokumenty elektroniczne można składać do Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz poprzez system elektronicznej skrzynki podawczej za pośrednictwem platformy ePUAP.
- Doręczanie dokumentów elektronicznych do Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz za pomocą systemu rządowego platformy ePUAP (elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej).
Doręczanie dokumentów poprzez system elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP http://epuap.gov.pl/ wymaga założenia przez zainteresowanego bezpłatnego konta w platformie ePUAP.
Dokumenty elektroniczne można przesyłać w następującej formie:
– gotowego e-formularza,
– wniosku.
Skrytka ePUAP: /umgrawicz/skrytka
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz:
1) Dokumenty elektroniczne doręczane do Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem cyfrowym, lub profilem zaufanym w przypadku platformy ePUAP.
Możliwość podpisania dokumentów za pomocą profilu zaufanego istnieje od 9 czerwca 2011 r. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości utworzenia i korzystania z profilu zaufanego zostały zamieszczone na stronie ePUAP: http://epuap.gov.pl
UWAGA
Profil zaufany ePUAP jest darmowym ważnym 3 lata odpowiednikiem kwalifikowanego podpisu. Można go uzyskać poprzez platformę ePUAP http://epuap.gov.pl/ .
2) W przypadku braku podpisu wnioskodawca zostanie wezwany w celu uzupełnienia braków formalnych w terminie 7 dni.
3) Akceptowane formaty załączników to:
– DOC, DOCX, RTF, ODT, ODS
– XLS, XLSX
– CSV
– TXT
– GIF, TIF, BMP, JPG
– ZIP
4) Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami nie może przekroczyć 5,5MB.
5) Doręczanie dokumentów elektronicznych na nośnikach danych.
Dokumenty na nośnikach danych takich, jak:
– płyta CD lub DVD,
– pamięć masowa USB,
można składać w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, w Biurze Obsługi Klienta.