Uprzejmie informujemy o zasadach, które obowiązują w zakresie bieżącej obsługi naszych interesantów. Zmiany spowodowane są obostrzeniami wprowadzonymi przez Prezesa Rady Ministrów dla administracji publicznej z powodu wzrostu zagrożenia epidemiologicznego.

  • obsługa interesantów organizowana jest wyłącznie przez Biuro Obsługi Klienta w dotychczasowych godzinach z przerwą od 13:00 do 13:30,
  • spotkanie z pracownikiem merytorycznym odbywa się po uprzednim umówieniu telefonicznym w Biurze Obsługi Klienta,
  • wykaz numerów telefonów do wszystkich pracowników jest dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej: http://bip.rawicz.pl/artykuly/848/wydzialy-biura
  • przed budynkiem oraz wewnątrz przy drzwiach znajdują się skrzynki do korespondencji. Skrzynki są opróżniane codziennie.

Zachęcamy do korzystania ze skrzynek podawczych, kontaktu telefonicznego oraz e-mailowego. Zalecamy, by do urzędu przychodzić wyłącznie w sprawach ważnych, w których nie ma możliwości załatwić w innej formie niż osobista.