Burmistrz Gminy Rawicz ogłosił nabór przedstawicieli rawickich organizacji pozarządowych do Rawickiej Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego (RGRDPP) w kadencji 2023-2025.
Nabór odbywa się na podstawie postanowień zawartych w załączniku Nr 1 do uchwały Nr II/17/18 Rady Miejskiej Gminy Rawicz z dnia 28 listopada 2018 r. w sprawie określenia trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Rawickiej Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego (Dz. Urz. Woj. Wlkp. z 2018 r. poz. 9673).

Terminarz wyborów

  1. Ogłoszenie naboru kandydatów na członków RGRDPP: 29.11.2022 r.
  2. Termin zgłaszania kandydatów: 29.11. – 13.12.2022 r.
  3. Miejsce zgłaszania kandydatów: Urząd Miejski Gminy Rawicz – Biuro Obsługi Klienta, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz lub elektronicznie na e-mail: promocja@rawicz.eu.
  4. Publikacja listy kandydatów: 14.12.2022 r.
  5. Głosowanie na członków RGRDPP: 15 – 22.12.2022 r.
  6. Publikacja wyników wyborów na stronie www.rawicz.pl i BIP Urzędu: 23.12.2022 r.

Zgłaszanie kandydatów

  1. Prawo zgłaszania kandydatów na członków RGRDPP mają organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, mające siedzibę na terenie gminy Rawicz lub stale działające na terenie gminy Rawicz.
  2. Każda organizacja pozarządowa, o której mowa w ust. 1 może zgłosić tylko jednego kandydata.
  3. Zgłoszenia kandydata należy dokonać w terminie do 13.12.2022 r. wyłącznie na karcie zgłoszeniowej, podpisanej przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu. Kartę zgłoszeniową można dostarczyć osobiście, przesłać pocztą lub po zeskanowaniu przesłać na adres e-mail promocja@rawicz.eu. W przypadku przesłania karty zgłoszeniowej pocztą decyduje data jej wpływu do Urzędu.

Treść Zarządzenia dostępna tutaj.