Przedsiębiorco! Za Tobą pierwsze miesiące w ecommerce i zastanawiasz się, co dalej? Dla biznesu najtrudniejszy jest pierwszy rok. Eksperci i praktycy KIG, AWX commerce Agencja Warszawa i EcometriXo.com podpowiedzą Ci, jak zrobić naprawdę dobry sklep internetowy. Webinar 21 stycznia.
Pandemia COVID-19 postawiła przed biznesem nieoczekiwane wyzwania. Firmy, aby utrzymać się na rynku, zaczęły sprzedawać swoje produkty i usługi w Internecie. Jedno jest pewne – e-commerce nie jest tylko doraźnym działaniem. Nowy porządek, tzw. new normal właśnie się umacnia. A wraz z nim powinien umacniać się Twój sklep internetowy.
Jak zrobić naprawdę dobry sklep internetowy?
Podczas webinaru eksperci AWX commerce i Ecometrixo opowiedzą o 12 naprawdę ważnych sprawach dla prowadzenia sklepu internetowego.
Poznasz następujące zagadnienia:
- Jak sprawdzić, czy nasz pomysł na biznes jest dobry?
- Czy nasz produkt jest na pewno dopasowany do e-commerce?
- Co wybrać marketplace czy sklep własny?
- Jak social selling wspiera sprzedaż?
- Jak budować politykę cenową, by nie odwróciła się przeciwko nam?
- Płatności online
- Logistyka, kurierzy, magazynowanie
- Jak czytać i analizować dane ze swojego e-sklepu?
- Marketing to strata pieniędzy, czy możliwości?
- Po co jest segmentacja klientów?
- Ścieżka konsumenta – jak do tego podejść?
- Ekspansja na rynki zagraniczne
Webinar „Jak przetrwać pierwszy rok w e-commerce” odbędzie się 21 stycznia w godz. 11.00-12.30, na platformie Zoom.
Spotkanie jest bezpłatne, jednak konieczna jest wcześniejsza rejestracja (liczba miejsc ograniczona).
Więcej na: https://kig.pl/jak-przetrwac-pierwszy-rok-w-ecommerce/