Przedsiębiorco! Za Tobą pierwsze miesiące w ecommerce i zastanawiasz się, co dalej? Dla biznesu najtrudniejszy jest pierwszy rok. Eksperci i praktycy KIG, AWX commerce Agencja Warszawa i EcometriXo.com podpowiedzą Ci, jak zrobić naprawdę dobry sklep internetowy. Webinar 21 stycznia.

Pandemia COVID-19 postawiła przed biznesem nieoczekiwane wyzwania. Firmy, aby utrzymać się na rynku, zaczęły sprzedawać swoje produkty i usługi w Internecie. Jedno jest pewne – e-commerce nie jest tylko doraźnym działaniem. Nowy porządek, tzw. new normal właśnie się umacnia. A wraz z nim powinien umacniać się Twój sklep internetowy.

Jak zrobić naprawdę dobry sklep internetowy?
Podczas webinaru eksperci AWX commerce i Ecometrixo opowiedzą o 12 naprawdę ważnych sprawach dla prowadzenia sklepu internetowego.
Poznasz następujące zagadnienia:

  1. Jak sprawdzić, czy nasz pomysł na biznes jest dobry?
  2. Czy nasz produkt jest na pewno dopasowany do e-commerce?
  3. Co wybrać marketplace czy sklep własny?
  4. Jak social selling wspiera sprzedaż?
  5. Jak budować politykę cenową, by nie odwróciła się przeciwko nam?
  6. Płatności online
  7. Logistyka, kurierzy, magazynowanie
  8. Jak czytać i analizować dane ze swojego e-sklepu?
  9. Marketing to strata pieniędzy, czy możliwości?
  10. Po co jest segmentacja klientów?
  11. Ścieżka konsumenta – jak do tego podejść?
  12. Ekspansja na rynki zagraniczne

Webinar „Jak przetrwać pierwszy rok w e-commerce” odbędzie się 21 stycznia w godz. 11.00-12.30, na platformie Zoom.
Spotkanie jest bezpłatne, jednak konieczna jest wcześniejsza rejestracja (liczba miejsc ograniczona).

[Zapisz się]

Więcej na: https://kig.pl/jak-przetrwac-pierwszy-rok-w-ecommerce/