Wszystkim mieszkańcom gminy Rawicz, którzy otrzymali sprzęt komputerowy w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” przypominamy o konieczności złożenia oświadczenia o stanie technicznym sprzętu i użytkowaniu zgodnie z przeznaczeniem oraz procedurą monitorowania utrzymania efektów projektu określoną Zarządzeniem Burmistrza Gminy Rawicz Nr 1250 z dnia 12 grudnia 2022 r.

Oświadczenie należy składać osobiście w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, za pośrednictwem poczty/kuriera na adres Urzędu lub w postaci elektronicznej na adres skrzynki podawczej: /umgrawicz/skrytka – nie później niż do 30 czerwca 2023 roku.

Oświadczenie składane w postaci elektronicznej powinno być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym.

OŚWIADCZENIE – plik do pobrania

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie banner_na_strone_PPGR3-1024x432.jpg