Uprzejmie informujemy o zasadach, które obowiązują w zakresie bieżącej obsługi naszych interesantów. Zmiany spowodowane są obostrzeniami wprowadzonymi przez Prezesa Rady Ministrów dla administracji publicznej z powodu wzrostu zagrożenia epidemiologicznego.

  • Pracujemy w dotychczasowych godzinach z przerwą od 13:00 do 13:30,
  • Obsługa interesantów z wyłączeniem USC i WSO, organizowana jest wyłącznie przez Biuro Obsługi Klienta,
  • Spotkania z pracownikami merytorycznymi odbywają się po uprzednim umówieniu telefonicznym w Biurze Obsługa Klienta. Wykaz numerów telefonów do wszystkich pracowników jest dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej: http://bip.rawicz.pl/artykuly/848/wydzialy-biura oraz w zakładce „KONTAKT”: https://rawicz.pl/urzad-i-samorzad/urzad-miejski-gminy-rawicz/kontakt/
  • Zachęcamy do korzystania ze skrzynek korespondencyjnych, które znajdują się przed budynkiem, oraz wewnątrz, przy drzwiach.

Jeśli to możliwe, prosimy o zdalne załatwianie spraw. Tak jak wcześniej będziemy Państwa wspierać za pośrednictwem poczty lub poczty elektronicznej.