Uprzejmie informujemy, że  XXIV  Sesja Rady Miejskiej Gminy Rawicz, odbędzie się  29 października  2025 r. o godz. 12.00 – w sali sesyjnej  Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz   ul. Piłsudskiego 21 w Rawiczu.

Porządek obrad:

   Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.

II   Odczytanie porządku obrad.

III  Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

IV  Sprawozdanie z działalności Burmistrza Gminy Rawicz w okresie międzysesyjnym.

V    Informacja na temat funkcjonowania przedszkoli publicznych i niepublicznych, stan aktualny, kierunki działań organizacyjnych  z uwzględnieniem demografii.

VI    Podjęcie uchwał:

  1. w sprawie uchwalenia Rocznego Programu Współpracy Gminy Rawicz z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2026 rok,
  2. w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości,
  3. w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Gminy Rawicz,
  4. w sprawie zmiany uchwały budżetowej na rok 2025,
  5. w sprawie zmiany w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Rawicz na lata 2025-2034,
  6. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w gminie Rawicz – etap I,
  7. w sprawie wyrażenia zgody na połączenie spółek,
  8. w sprawie nadania statutu Rawickiej Bibliotece Publicznej,
  9. w sprawie zasad przeznaczania do sprzedaży nieruchomości gruntowych oddanych w użytkowanie wieczyste oraz szczegółowych wytycznych sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz ich użytkowników wieczystych,
  10. zmieniająca uchwałę w sprawie udzielenia Powiatowi Rawickiemu pomocy finansowej w latach 2021 – 2027,
  11. zmieniająca uchwałę w sprawie szczegółowych warunków przyznawania  i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania oraz szczegółowych warunków przyznawania usług sąsiedzkich, ich wymiaru, zakresu i sposobu rozliczania wykonywania takich usług.

VII Informacja na temat oświadczeń majątkowych radnych i pracowników Samorządowych.

VIII  Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach radnych.

IX   Wolne głosy i wnioski.

X     Zakończenie.