
Uprzejmie informujemy, że XXIV Sesja Rady Miejskiej Gminy Rawicz, odbędzie się 29 października 2025 r. o godz. 12.00 – w sali sesyjnej Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz ul. Piłsudskiego 21 w Rawiczu.
Porządek obrad:
I Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
II Odczytanie porządku obrad.
III Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
IV Sprawozdanie z działalności Burmistrza Gminy Rawicz w okresie międzysesyjnym.
V Informacja na temat funkcjonowania przedszkoli publicznych i niepublicznych, stan aktualny, kierunki działań organizacyjnych z uwzględnieniem demografii.
VI Podjęcie uchwał:
- w sprawie uchwalenia Rocznego Programu Współpracy Gminy Rawicz z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2026 rok,
- w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości,
- w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Gminy Rawicz,
- w sprawie zmiany uchwały budżetowej na rok 2025,
- w sprawie zmiany w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Rawicz na lata 2025-2034,
- w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w gminie Rawicz – etap I,
- w sprawie wyrażenia zgody na połączenie spółek,
- w sprawie nadania statutu Rawickiej Bibliotece Publicznej,
- w sprawie zasad przeznaczania do sprzedaży nieruchomości gruntowych oddanych w użytkowanie wieczyste oraz szczegółowych wytycznych sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz ich użytkowników wieczystych,
- zmieniająca uchwałę w sprawie udzielenia Powiatowi Rawickiemu pomocy finansowej w latach 2021 – 2027,
- zmieniająca uchwałę w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania oraz szczegółowych warunków przyznawania usług sąsiedzkich, ich wymiaru, zakresu i sposobu rozliczania wykonywania takich usług.
VII Informacja na temat oświadczeń majątkowych radnych i pracowników Samorządowych.
VIII Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach radnych.
IX Wolne głosy i wnioski.
X Zakończenie.




