W ramach projektu „Likwidacja wyrobów budowlanych zawierających azbest na terenie powiatu rawickiego” mieszkańcy będą mogli bezpłatnie usunąć azbest z budynków położonych na terenie gminy Rawicz.

Z programu mogą skorzystać: osoby fizyczne, przedsiębiorcy, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej.

Uwaga! Z udziału w naborze wykluczone są podmioty, które otrzymały już wsparcie w ramach działania A1.4.1 Krajowego Planu Odbudowy (KPO).

Nabór wniosków potrwa od 2 lipca do 25 lipca 2025 r.

Wnioski można składać:

osobiście – w Starostwie Powiatowym w Rawiczu, Wydział Architektury, Budownictwa i Ochrony Środowiska, ul. Wały Jarosława Dąbrowskiego 2, pokój nr 19,

pocztą tradycyjną – na adres: Rynek 17, 63-900 Rawicz,

elektronicznie – poprzez: platformę ePUAP: /kk3770ibgq/SkrytkaESP (konieczny jest podpis elektroniczny lub Profil Zaufany) lub skrzynkę do doręczeń elektronicznych: AE:PL-45814-14485-DIJRG-27.

REGULAMIN

WNIOSEK

Formularz informacji - przedsiębiorcy

Formularz informacji - rolnictwo

Oświadczenie - pomoc de minimis

Oświadczenie - posiadacz samoistny

Projekt realizowany jest przez Powiat Rawicki w ramach dotacji otrzymanej z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.