Jak nawiązać relacje biznesowe we Francji? Jak działać na tym rynku, również w sektorze e-commerce? Dla których branż są największe szanse? Jak sprawdzić wiarygodność kontrahenta? Jaka jest etykieta biznesu i przyszłość polsko-francuskich relacji gospodarczych? W jaki sposób sfinansować wejście na rynek francuski? Nie tylko na te pytania opowiedzą doskonali eksperci, praktycy biznesu, którzy mają doświadczenia we współpracy z partnerami biznesowymi z Francji i działają na tamtejszym rynku.
Francja jest jednym z najważniejszych partnerów handlowych Polski. Po brexicie stała się trzecim rynkiem zbytu krajowych towarów. Rynek ten cechuje wymagająca specyfika. Podczas konferencji „Doing business in France” specjaliści przybliżą, jak z sukcesem dokonać ekspansji zagranicznej w tej destynacji i uniknąć niepożądanych trudności.
Agenda:
10:00-10:10 Otwarcie spotkania
Pan Jacek Bogusławski, Członek Zarządu Województwa Wielkopolskiego
10:10-10:25 Biznes we Francji – środki na rozwój i ekspansję zagraniczną
Pani Katarzyna Kierzek-Koperska, Wiceprezes Zarządu Wielkopolskiego Funduszu Rozwoju sp. z o.o.
10:25-10:35 Bretania – oferta wsparcia przedsiębiorców na partnerskim rynku
Pan Guénolé Bara, Manager Bretagne Commerce International
10:35-10:40 Zagraniczne Biuro Handlowe w Paryżu – oferta dla MŚP
Pan Kajetan Rościszewski, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Paryżu
10:40-10:50 Jak znaleźć miejsce na rynku z silną konkurencją krajową i międzynarodową?
Pani Agnieszka Bonnefoy, Ekspert branżowy w Zagranicznym Biurze Handlowym PAIH w Paryżu
10:50-12:00 Debata i sesja Q&A
Udział jest bezpłatny.
Prosimy o rejestrację drogą mailową – wydarzenie@wfr.org.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie: https://bit.ly/konferencja_WFR
Link do spotkania zostanie wysłany dzień przed wydarzeniem.
Źródło: wfr