Covid-19 stawia wszystkim nowe wyzwania. Zmiany nie ominęły również urzędu miejskiego. W myśl #zostańwdomu Biuro Obsługi Klienta UMGR wychodzi naprzeciw nowej rzeczywistości i oferuje pomoc on-line w przechodzeniu przez procedury związane m.in. z prowadzeniem działalności gospodarczej. Wszyscy, którzy potrzebować będą wsparcia i podpowiedzi mogą skorzystać z teleporady.

Działalność gospodarcza bez osobistej wizyty w urzędzie. Nie wychodź z domu – zadzwoń. W związku z zaistniałą sytuacją już wkrótce rawickie Biuro Obsługi Klienta przechodzi całkowicie na system elektroniczny. Zakładanie, zmiana, zawieszanie czy zamknięcie działalności będzie można załatwić jedynie za pośrednictwem strony www.firma.gov.pl. W razie konieczności pracownicy urzędu przez telefon podpowiadać będą jak zrobić to prawidłowo.

Najważniejsze to posiadać profil zaufany lub podpis elektroniczny.
Przypominamy: rawicz.pl/2020/09/zaloz-profil-zaufany-i-zalatw-sprawy-zdalnie

Tym z Państwa, którzy myślą o założeniu/zawieszeniu swojej działalności podpowiadamy:
rawicz.pl/biznes/zakladanie-dzialalnosci-gospodarczej
rawicz.pl/biznes/zawieszanie-dzialalnosci-gospodarczej

Pomagamy!
65 54654 47, to numer dedykowany sprawom działalności gospodarczej.