Jak zwiększyć liczbę rezerwacji w hotelu, szczególnie w dobie Covid-19? Jak efektywnie sprzedawać i komunikować się z rynkiem? Odpowiedzi na te pytania poznają uczestnicy nowego 2-dniowego cyklu szkoleń IGHP pt. „Sprzedaż i marketing w hotelarstwie”.
Kompendium wiedzy sprzedażowo-marketingowej dla hoteli i restauracji – tak można w skrócie określić nową propozycję szkoleniową IGHP dla hotelarzy. W trakcie 2-dniowego spotkania z ekspertem Anną Głąbińską uczestnicy poznają podstawy tworzenia strategii i narzędzia, by skutecznie dotrzeć do potencjalnych klientów, efektywnie sprzedawać i komunikować się z rynkiem w dobie pandemii koronawirusa.
Kiedy? 19 paź o 11:00 – 20 paź o 19:00
Gdzie? Hotel Vivaldi Poznań
Organizator: Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego – IGHP
Bilety
Dlaczego warto wybrać szkolenie IGHP?
Oprócz teorii technik sprzedaży mocną stroną szkolenia są praktyczne wskazówki. Uczestnicy dowiedzą się, jak poradzić sobie w dzisiejszym świecie zmieniających się potrzeb klienta i nowych technologii, czy jak umówić i poprowadzić spotkanie. Poznają pojęcia aktywnej sprzedaży, account management i usłyszą, jak nim skutecznie zarządzać. Ekspert zwróci uwagę, o czym nie zapomnieć w bezpośredniej relacji z Gościem i jak dbać o reputację hotelu.
Dla kogo:
- dla pracowników sprzedaży i ich kierowników
- pracowników operacyjnych, będących w bezpośrednim kontakcie z gościem
- dla wszystkich, którzy chcieliby pracować w sprzedaży w hotelarstwie
Zakres szkolenia:
- Zintegrowana strategia sprzedaży (marketing mix hotelarstwa, plan marketingowy podstawą efektywnej sprzedaży)
- Psychologia sprzedaży (język korzyści, zrozumienie i rozpoznanie osobowości klienta, segmentacja-kategorie zakupowe klientów)
- Budowanie relacji (pierwsze wrażenie i jego rola w budowaniu wizerunku, uprzejmość i odpowiednie nastawienie, etyka w zawodzie, efektywna komunikacja, niezadowolony klient, obraz sprzedawcy idealnego)
- Techniki sprzedaży (sprzedaż bezpośrednia, sprzedaż telefoniczna, skuteczny e-mailing, sprzedaż i marketing wewnętrzny)
- Podnoszenie efektywności sprzedażowej (jak identyfikować potencjał, jak umówić spotkanie, jak poprowadzić spotkanie, time management, account management)
- Zarządzanie reputacją hotelu (czym jest, jak o nią dbać, jak wpływa na przychody hotelu)
Koszt dwudniowego szkolenia:
Dla członków IGHP koszt udziału w szkoleniu wynosi 799 zł netto. Podmioty niezrzeszone w IGHP ponoszą koszt w wysokości 999 zł netto. W cenę szkolenia wliczone są: przerwy kawowe i lunch. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają certyfikat IGHP.
Z uwagi na aktualną sytuację epidemiologiczną szkolenie jest prowadzone w reżimie sanitarnym.
Zapisy:
– online: https://sm-poznan.konfeo.com/pl/groups
– mailem: ighp@ighp.pl
– telefonicznie: +48 22 251 79 11, + 48 503 044 875
Więcej informacji: https://www.szkoleniaighp.com/sprzedaz-i-marketing-w-hotelarstwie?fbclid=IwAR1wZlpRvsTb8CLn4AYN5Zf-X0uw-26FRed7thrbuwLSnpNrLLpDd-hnSCY