Pandemia koronawirusa oraz przejście na pracę zdalną przyspieszyły proces digitalizacji przedsiębiorstw. Cyfrowy obieg dokumentów usprawnia procesy w firmie, a jego wdrożenie wbrew pozorom nie wiąże się z dużymi nakładami finansowymi. Większość zarządzających w firmie już posiada podpisy elektroniczne – ale czy w pełni wykorzystywany jest ich potencjał?

O praktycznych aspektach związanych z e-podpisami opowiedzą eksperci Olesiński&Wspólnicy podczas bezpłatnego webinarium, na które zapraszamy już 10.03 o godzinie 10:00.

Plan wydarzenia:
CO

  • Czym są e-podpisy i na czym polega digitalizacja dokumentów
  • Jakich działań może wymagać digitalizacja
  • Gdzie najłatwiej zrezygnować z papierowych dokumentów – praktyczne przykłady z
  • wybranych obszarów działalności


JAK

  • Jakie są praktyczne aspekty stosowania podpisów elektronicznych
    – format podpisywanych plików
    – pliki zagraniczne
    – weryfikacja podpisu
    – stosowanie różnych form podpisu w jednym dokumencie
    – doręczanie i przechowywanie dokumentów elektronicznych
  • Jak rozpocząć digitalizację bez kosztownych inwestycji w narzędzia IT

CZYM

  • Z jakich narzędzi korzystać wdrażając tzw. paperless w przedsiębiorstwie oraz kto może z nich korzystać

REJESTRACJA

Źródło: Wlesiński&Wspólnicy