Jak zwiększyć liczbę rezerwacji w hotelu, szczególnie w dobie Covid-19? Jak efektywnie sprzedawać i komunikować się z rynkiem? Odpowiedzi na te pytania poznają uczestnicy nowego 2-dniowego cyklu szkoleń IGHP pt. „Sprzedaż i marketing w hotelarstwie”.

Kompendium wiedzy sprzedażowo-marketingowej dla hoteli i restauracji – tak można w skrócie określić nową propozycję szkoleniową IGHP dla hotelarzy. W trakcie 2-dniowego spotkania z ekspertem Anną Głąbińską uczestnicy poznają podstawy tworzenia strategii i narzędzia, by skutecznie dotrzeć do potencjalnych klientów, efektywnie sprzedawać i komunikować się z rynkiem w dobie pandemii koronawirusa.

Kiedy? 19 paź o 11:00 – 20 paź o 19:00
Gdzie? Hotel Vivaldi Poznań
Organizator: Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego – IGHP
Bilety

Dlaczego warto wybrać szkolenie IGHP?
Oprócz teorii technik sprzedaży mocną stroną szkolenia są praktyczne wskazówki. Uczestnicy dowiedzą się, jak poradzić sobie w dzisiejszym świecie zmieniających się potrzeb klienta i nowych technologii, czy jak umówić i poprowadzić spotkanie. Poznają pojęcia aktywnej sprzedaży, account management i usłyszą, jak nim skutecznie zarządzać. Ekspert zwróci uwagę, o czym nie zapomnieć w bezpośredniej relacji z Gościem i jak dbać o reputację hotelu.

Dla kogo:

  • dla pracowników sprzedaży i ich kierowników
  • pracowników operacyjnych, będących w bezpośrednim kontakcie z gościem
  • dla wszystkich, którzy chcieliby pracować w sprzedaży w hotelarstwie

Zakres szkolenia:

  • Zintegrowana strategia sprzedaży (marketing mix hotelarstwa, plan marketingowy podstawą efektywnej sprzedaży)
  • Psychologia sprzedaży (język korzyści, zrozumienie i rozpoznanie osobowości klienta, segmentacja-kategorie zakupowe klientów)
  • Budowanie relacji (pierwsze wrażenie i jego rola w budowaniu wizerunku, uprzejmość i odpowiednie nastawienie, etyka w zawodzie, efektywna komunikacja, niezadowolony klient, obraz sprzedawcy idealnego)
  • Techniki sprzedaży (sprzedaż bezpośrednia, sprzedaż telefoniczna, skuteczny e-mailing, sprzedaż i marketing wewnętrzny)
  • Podnoszenie efektywności sprzedażowej (jak identyfikować potencjał, jak umówić spotkanie, jak poprowadzić spotkanie, time management, account management)
  • Zarządzanie reputacją hotelu (czym jest, jak o nią dbać, jak wpływa na przychody hotelu)

Koszt dwudniowego szkolenia:
Dla członków IGHP koszt udziału w szkoleniu wynosi 799 zł netto. Podmioty niezrzeszone w IGHP ponoszą koszt w wysokości 999 zł netto. W cenę szkolenia wliczone są: przerwy kawowe i lunch. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają certyfikat IGHP.
Z uwagi na aktualną sytuację epidemiologiczną szkolenie jest prowadzone w reżimie sanitarnym.

Zapisy:
– online: https://sm-poznan.konfeo.com/pl/groups
– mailem: ighp@ighp.pl
– telefonicznie: +48 22 251 79 11, + 48 503 044 875

Więcej informacji: https://www.szkoleniaighp.com/sprzedaz-i-marketing-w-hotelarstwie?fbclid=IwAR1wZlpRvsTb8CLn4AYN5Zf-X0uw-26FRed7thrbuwLSnpNrLLpDd-hnSCY